Dietetyka sportowa

Podejmuję się prowadzenia osób uprawiających:

Sport na poziomie rekreacji ruchowej:
Zwolennicy szeroko pojętego treningu siłowego: kulturystyka, CrossFit, kalistenika, streetworkout oraz sportów walki chcący polepszyć efekt wizualny sylwetki przy zachowaniu prozdrowotnego charakteru procesu zmiany.

Sport na poziomie zawodniczym:
Mając doświadczenie w zawodniczym uprawianiu sportu walki (patrz moje osiągnięcia) z podziałem na kategorie wagowe oraz w treningu kulturystycznym i siłowym (na potrzeby własne) skupiam się na zwolennikach wyżej wymienionych dyscyplin oraz innych bazujących na treningu siłowym. Kieruję się zasadą, mówiącą, że Twoim celem powinna być zmiana składu ciała (obniżenie masy tkanki tłuszczowej i utrzymanie masy mięśniowej) oraz ustalenie optymalnej wartości masy ciała, która komfortowo pozwoli Tobie trenować w okresie przygotowań do zawodów, a w okresie startowym pozwoli uniknąć końcowego tygodnia znacznego odwadniania. Biorę pod uwagę utrzymanie prawidłowych wartości markerów biochemicznych krwi oraz komfort żołądkowo-jelitowy (uczucie pełności w żołądku, odbijanie, częstotliwość wypróżnienia) – jeśli sparujesz na macie lub startujesz w zawodach to wiesz o czym mówię…

filip kowalski